Вы наверно в другом СССР жили. В очередь на кооперативную квартиру ставили, если было меньше чем, кажется, 12 кв. метров на человека. Я, т.е, моя семья в такую очередь стать не могла, не принимали.
Ой... . Неа... Так придется мне признать, что мои студенты не такие уж и тупые..., что ли ...:))))) Нет, теперь я знаю - они великаны мысли! Ну,...,кхм, по сравнению...
Skimana k-gs, piedodiet, Jūs ļoti sarežģīti rakstāt un kaut
kā mētājaties, manuprāt. Vēlreiz, piedodiet!
Es negrasos analizēt tos 2004. gada notikumus. Tur vajadzīgi
pētījumi un nopietns darbs, man tam nav ne laika, ne kvalifikācijas. Varu tikai
izteikt savas domas. Jā, manuprāt, protesti bija neizbēgami, lai ko un kā
valdība, šajā gadījumā, Šadurskis darītu, reglamentējot, cik mazākumtautību
skolās lietot latviešu valodu,IMHO.
Nadeždas priekšlikums utopisks? Jā, bet vēlmju domāšanā
pareizs, atkal IMHO. Ideālos apstākļos strādātu. Jā, ideālu apstākļu nav nekad…
Bet būtu skaisti, vai ne?
Un vēl. Piedodiet, neticu es Nacionālajai Apvienībai.
„Tādēļ tādi protesti” – jā, piekrītu, ka protesti bija ne
tādēļ, jo nekas nebija izsvērts, bet bija pilnīgi skaidrs, ka protesti būs, tie
nevarēja nebūt.
Secinājums: tātad pavirši esmu lasījusi, nebūs 100% atbalsta,
un, vienalga, Nadeždas domas par latviešu valodas mācīšanu es atbalstu.
Jautājums tikai, vai ir pietiekoši stundu un, vai ir atbilstoši sagatavoti
skolotāji. Es to nezinu. Vienu gan zinu. Tā kā augstskolās mācību valoda ir
latviešu, bērni ir pietiekoši motivēti.
Par nekomentējamu komentu. Ja kādā ir klajš naids, to,
manuprāt, IMHO, labāk atstāt neaiztiktu. Vēlreiz, IMHO.
Skimana k-gs, es Jūs patiešām nesaprotu. Jūs mani nosūtījāt
pie…, nu, es teiktu, pie nekomentējama
komenta… Ir lietas, ko labāk neaiztikt…
Neredzu nekāda sakara. Nadeždas komentārs, savukārt, man
patika. Es arī tā domāju. Kāda nozīme procentiem? Lai mācās matemātiku, fiziku,
ķīmiju, krieviski (iemācot terminoloģiju latviski), tā būs labāk. Valodu pa
īstam lai labāk iemācās, pareizrakstību ieskaitot.
Уважаемый Владимир, нет, ну можно, конечно, быть, скажим так, не очень высокого мнения о других, имею в виду их умственные способности... Но до такого додуматься?!!
Manuprāt, IMHO, stimuls mācīties latviešu valodu bija apmācība
latviešu valodā valsts augstskolās. Un labi viņi runā. Un ne tikai tas. Ja mēs
runājam par antagonismu sabiedrībā(un vai tiešām tik liels tas ir?), tad nekā
tamlīdzīga studentu grupās nav. Jā, pārsvarā viņi runā latviski, bet, ja kādam
ir grūtības vienmēr atradīsies latvietis, kas var paskaidrot krieviski (tiesa,
dažkārt tā krievu valoda nav pārāk laba:(
Par to, cik labi pārzina latviešu valodu skolotāji skolās ar
krievu apmācības valodu, nezinu. Bet vienu gan varu pateikt, ka nelatvieši ar
retiem izņēmumiem, vismaz Rīgas Tehniskajā Universitātē, ļoti labi runā
latviski.
Мы используем cookies-файлы, чтобы улучшить работу сайта и Ваше взаимодействие с ним. Если Вы продолжаете использовать этот сайт, вы даете IMHOCLUB разрешение на сбор и хранение cookies-файлов на вашем устройстве.
№348 Marija Iltiņa
→ uke uke,
07.06.2013
18:24
№344 Marija Iltiņa
→ Дмитрий Гореликов,
07.06.2013
18:12
№341 Marija Iltiņa
→ Геннадий Прoтaсевич,
07.06.2013
18:05
№213 Marija Iltiņa
→ Vadims Gilis,
07.06.2013
01:24
№212 Marija Iltiņa
→ Лилия Орлова,
07.06.2013
01:15
№788 Marija Iltiņa
→ V. Skiman,
07.06.2013
01:11
Iespējams, pat ļoti ticams. Es to nezinu.
Valsts augstskolās viss notiek latviešu valodā.
Par kolēģiem nezinu, bet es konsultācijās, ja studentam to vajag, stāstu krievu valodā. To negadās darīt bieži.
№208 Marija Iltiņa
→ Vadims Gilis,
07.06.2013
01:07
№207 Marija Iltiņa
→ Vadims Gilis,
07.06.2013
01:03
№787 Marija Iltiņa
→ V. Skiman,
07.06.2013
00:55
Skimana k-gs, piedodiet, Jūs ļoti sarežģīti rakstāt un kaut kā mētājaties, manuprāt. Vēlreiz, piedodiet!
Es negrasos analizēt tos 2004. gada notikumus. Tur vajadzīgi pētījumi un nopietns darbs, man tam nav ne laika, ne kvalifikācijas. Varu tikai izteikt savas domas. Jā, manuprāt, protesti bija neizbēgami, lai ko un kā valdība, šajā gadījumā, Šadurskis darītu, reglamentējot, cik mazākumtautību skolās lietot latviešu valodu,IMHO.
Nadeždas priekšlikums utopisks? Jā, bet vēlmju domāšanā pareizs, atkal IMHO. Ideālos apstākļos strādātu. Jā, ideālu apstākļu nav nekad… Bet būtu skaisti, vai ne?
Un vēl. Piedodiet, neticu es Nacionālajai Apvienībai.
№189 Marija Iltiņa
→ Vadims Gilis,
07.06.2013
00:10
№183 Marija Iltiņa
→ Лилия Орлова,
06.06.2013
23:55
№784 Marija Iltiņa
→ V. Skiman,
06.06.2013
23:49
„Tādēļ tādi protesti” – jā, piekrītu, ka protesti bija ne tādēļ, jo nekas nebija izsvērts, bet bija pilnīgi skaidrs, ka protesti būs, tie nevarēja nebūt.
Secinājums: tātad pavirši esmu lasījusi, nebūs 100% atbalsta, un, vienalga, Nadeždas domas par latviešu valodas mācīšanu es atbalstu. Jautājums tikai, vai ir pietiekoši stundu un, vai ir atbilstoši sagatavoti skolotāji. Es to nezinu. Vienu gan zinu. Tā kā augstskolās mācību valoda ir latviešu, bērni ir pietiekoši motivēti.
Par nekomentējamu komentu. Ja kādā ir klajš naids, to, manuprāt, IMHO, labāk atstāt neaiztiktu. Vēlreiz, IMHO.
№781 Marija Iltiņa
→ V. Skiman,
06.06.2013
23:12
Skimana k-gs, es Jūs patiešām nesaprotu. Jūs mani nosūtījāt pie…, nu, es teiktu, pie nekomentējama komenta… Ir lietas, ko labāk neaiztikt…
Neredzu nekāda sakara. Nadeždas komentārs, savukārt, man patika. Es arī tā domāju. Kāda nozīme procentiem? Lai mācās matemātiku, fiziku, ķīmiju, krieviski (iemācot terminoloģiju latviski), tā būs labāk. Valodu pa īstam lai labāk iemācās, pareizrakstību ieskaitot.
№774 Marija Iltiņa
→ yellow crocodile,
06.06.2013
22:52
№765 Marija Iltiņa
→ Jevgeņijs Ivanovs,
06.06.2013
21:49
№155 Marija Iltiņa
→ Vladimir Koņahin,
06.06.2013
21:39
№698 Marija Iltiņa
→ Jevgeņijs Ivanovs,
05.06.2013
23:59
№693 Marija Iltiņa
→ unknown ,
05.06.2013
23:41
№687 Marija Iltiņa
→ Евгений Лурье,
05.06.2013
23:08
Manuprāt, IMHO, stimuls mācīties latviešu valodu bija apmācība latviešu valodā valsts augstskolās. Un labi viņi runā. Un ne tikai tas. Ja mēs runājam par antagonismu sabiedrībā(un vai tiešām tik liels tas ir?), tad nekā tamlīdzīga studentu grupās nav. Jā, pārsvarā viņi runā latviski, bet, ja kādam ir grūtības vienmēr atradīsies latvietis, kas var paskaidrot krieviski (tiesa, dažkārt tā krievu valoda nav pārāk laba:(
№685 Marija Iltiņa
→ Boriss Cilevičs,
05.06.2013
22:58
Par to, cik labi pārzina latviešu valodu skolotāji skolās ar krievu apmācības valodu, nezinu. Bet vienu gan varu pateikt, ka nelatvieši ar retiem izņēmumiem, vismaz Rīgas Tehniskajā Universitātē, ļoti labi runā latviski.