Профиль

Kristians Rozenvalds
Латвия

Кристиан Розенвалдс

Главный редактор латышской версии IMHOclub.lv

Īstais kluba biedrs

Uzstāšanās: 16 Oratora replikas: 176
Replikas: 4390 Atbalstījuši: 214
Izglītība: Biznesa Vadības koledža
  • Kristians Rozenvalds
    Латвия

    №61 Kristians Rozenvalds

    23.03.2015

    02:14

    Честно, удивляет, что такой предвзятый материал может так побудить даже здравых людей на такие выводы...
    И оказывается, что мы должны гордится тем, что так много закрыто, и похвалить тех, кто способствовал не созданию завода в Екабпилсе,  Икшкиле, а теперь с похожей повесткой атакует Калнциемс, аэропорт в Тукумс, новую ж/д...
    Я этих предпринимателей в Калнциемсе лично знаю, как и то, что из 9 миллионов только 3 для производства, а остальные 6, значит 2 раза больше, для нужд экологии, как пример всякие фильтры, скруберы и.т.п. Где тут про это, хотя это все там знают? 
    А все остальное доводы, типа, если уж Максима рухнула, как можем вот таким верить? 
    Я также был в этом польском заводе, который, как тут оказывается, такой хороший, что не пример, хотя он и старше, хотя и мощность и технология таже.
    И те 65 тон, которые тут преподносят как ядовитые, почему же тут не честно написать, что это тот же SO2, который у каждой автомашины, дымпровода, для которого и есть квоты. Ну да, если написать как есть, люди поймут... А иначе весь этот пафос по поводу зимы, ледовитого яда и.т.п. будет не так звучать...
    А начинается все странно уже с самого начала, ибо ребята уже с первого дня оправдываются, что то, что оны должны иметь А категорию, означает не то, что предприятие самое вредное, а то, что из-за специфики, их будет чаще надзирать,  и что будет специфические требования в проекте, то, что уже упомянул - что только 3 миллиона на  оборудование, а два раза больше на экологию.
    И в конце - жаль, что вместе информации, людей "кормят" вот такими материалами, и ресурс для информирования тратится такими "фактами" и оправданием их...
  • Kristians Rozenvalds
    Латвия

    №163 Kristians Rozenvalds

    24.01.2014

    10:16

    Piekrītu tam, kas rakstīt pēdējā rindkopā. 
    Šabloni ļoti traucē gan vērtēt pagātni, gan arī sakarīgi skatīties uz šodien notiekošo...
  • Kristians Rozenvalds
    Латвия

    №43 Kristians Rozenvalds

    23.01.2014

    11:16

    Nedomaju, ka Baltijai bija izsķirošā nozīme, bet tomēr, ja nebūtu Baltijas neatkarības tendences, arī Jeļcinam tad būtu grūti pamatot Krievijas "seperātismu". Un 1991.gada janvārī viņš to Tallinā izdarīja ļoti spilgti un zīmīgi.
  • Kristians Rozenvalds
    Латвия

    №28 Kristians Rozenvalds

    23.01.2014

    10:24

    Bet man, kā minimums, tikpat dīvaina tā Jūsu pārliecība. Forša diskusija... Tad arī pierādiet ar faktiem, ka tiem Krievijas ienaidniekiem nav taisnība! Kā jūs sakiet, uz galda!
    Bet atgriežoties pie diskusijas temata, man tiešām žēl šo šablonu. Draugi latvieši man tagad pārmet, ka kāds gan te ir jautājums - skaidrs, ka bija sliktie impēristi, kas janvārī gribēja atgriezt visu atpakaļ, un tikai mūsu varonība to novērsa. Ukrainā arī viss skaidrs. Krievijā, Ņujorkā u.c. tāpat.
    Žēl, ka patraucēju...
  • Kristians Rozenvalds
    Латвия

    №24 Kristians Rozenvalds

    unknown ,

    23.01.2014

    10:04

    man, protams, ir ko atbildēt.
    bet jau minēju, ka citreiz. Varbūt pats par to uzrakstīšu. Varbūt iekomentēšu, kad kāds cits uzrakstīs.
    Bet es negribu katrā rakstā, kaut tā būtu ēdienkarte vai Jaungada apsveikums, atkal un atkal diskutēt par latviešiem, krieviem, valodu, pilsonību uc. Negribu!
  • Kristians Rozenvalds
    Латвия

    №22 Kristians Rozenvalds

    23.01.2014

    10:00

    Nesapratu! Jums, ko, liekas, ka visi Krievijas sprādzieni ir tikai teroristu roku darbs? Tai skaitā arī tie, kas bija pirms Čečenijas kara, kad tika uzspridzinātās tās dzīvojamās mājas? Es gan tā nedomāju...
  • Kristians Rozenvalds
    Латвия

    №16 Kristians Rozenvalds

    23.01.2014

    09:37

    Nepiekrītu, ka upuri vajadzīgi tiem, kas raujas pie varas.
    Daudzkārt tie vajadzīgi arī tiem, kas jau ir pie varas. Es pat teiktu, ka svaigākie piemēri ir tieši no šīs operas...
    Sprādzieni Krievijā, Dvīņu tornis Ņujorkā... 
  • Kristians Rozenvalds
    Латвия

    №8 Kristians Rozenvalds

    23.01.2014

    09:16

    Nebūs te no manas puses nekas detalizētāks par to, ko jūs jautājāt. Atmiņas par PSRS laiku lai ir cita raksta tēma!
    Un, jā, es priecājos par to, ka man kā latvietim tagad ir sava valsts.
    Un, jā, es neesmu apmierināts ar to, kā šī valsts tagad attīstās, kā man to tagad cenšās nozagt oligarhi vai ārvalstu korporācijas.
    Bet šis raksts, atgādinu, ir par 1991.gada janvāra notikumiem....
  • Kristians Rozenvalds
    Латвия

    №331 Kristians Rozenvalds

    unknown ,

    05.12.2013

    22:35

    Par ko te ir runa? 
    Par to celtniecības jomu? To pašu, kur, ja Jūs paskatītos rūpīgi, nebūt nedominē latvieši. Un tie sertificētie speciālisti? 
    Kad strādāju VARAM, tur teju vai lielākā ministrijas vadības daļa bija ne latvieši - gan valsts sekretārs, gan abi viņa vietnieki un birojs. Un pašvaldībā? Un VID?
    Sen jau arī tas latviešu valodas līmenim pašiem latviešiem ir knaps, tamdēļ daudzkārt krievu skolu beigušais ir pat zinošāks. Tāpēc neizprotu, kāpēc ir jākultīvē kaut kādus štampus.
    Protams, ja tā valoda ir tāda līmeni, ka to nu nekādi nevar izmantot, tad cita lieta. Bet tā nu vairs nav sistēmas problēma, bet jau paša.
    Sistēmas problēma būtu tad, ka krievi masveidā netiktu pie darba. Bet tagad, skatos krievu par klerkiem, dažāda līmeņa vadītājiem ir tikpat daudz.
  • Kristians Rozenvalds
    Латвия

    №269 Kristians Rozenvalds

    unknown ,

    05.12.2013

    17:57

    Un šis?
    "...спроектированное и построенное "специалистами", которым языкознание заменяет знание сапромата..."

  • Kristians Rozenvalds
    Латвия

    №202 Kristians Rozenvalds

    05.12.2013

    15:29

    Jūtos pašpietiekams un pie Jums intelekta testu vai eksāmenu nekārtoju.
    Es iniiciēju diskusiju, uzdevu jautājumus, no daudziem saņemu interesantas atbildes. Arī Jūsu viedoklis mani interesē,  bet ja negribat izteikties, nedariet to.
  • Kristians Rozenvalds
    Латвия

    №191 Kristians Rozenvalds

    05.12.2013

    14:52

    Nedomāju, ka viņš to darīja izpatīkot konkorentiem. Drizāk, izpatīkot šādi domājošam "vēlētājam". Bet par to,  kāpēc šādi reaaģē vēlētājs, es  jau uzrakstīju.
  • Kristians Rozenvalds
    Латвия

    №188 Kristians Rozenvalds

    05.12.2013

    14:48

    Es neattaisnoju Maxima vadītāju teiko. Piekrītu, ka tas bija nevieta un augstpratigi.
    Bet es vinus ari nevainoju. Man ari vinus bija zel. Ari vini tacu cieteji. Es nezinu kā es pats justos,  ja man būtu jābūt gan cietējam, gan arī vainīgajam
  • Kristians Rozenvalds
    Латвия

    №186 Kristians Rozenvalds

    05.12.2013

    14:44

    Sākšu ar otro daļu. Diskusiju var aizsākt ne tikai ar atbildi, bet vispirms jau ar jautājumu. To tad te arī izdarīju. Arī pats par to daudz esmu domājis. Bet šoreiz vēl neatbildēšu. Tas ir izvērsta raksta vērts.
    Par piederību. Katram pašam lemt, vai viņš te ir "mēs" vai "viņi". Tas nebūt nav nacionāls jautājums. Jo tāpat kā daudzi latvieši nejūtas "mes",  raugoties gan no savas viensētas, gan ari tāpēc,  ka vieglāk ir vērtēt visu no malas. Un tāpat arī daudzi nelatvieši,  kuri jūtas atstumti un tāpēc nevēlas būt "mēs".
  • Kristians Rozenvalds
    Латвия

    №181 Kristians Rozenvalds

    unknown ,

    05.12.2013

    14:35

    Respektēju jūsu pārmetumu, ka žurnālistu mēdz vispārināt sabiedrības noskaņojumu. Bet tieši tāpat arī Jūsu rakstīto uztveru vien kā Jūsu personiko viedokli. Nav taču Jums socioloģiskā pētījuma par to, kā ir mainījusies attieksme pret Maxima. Es varu vien balstīties uz pašas Maxima info, ka viņi jūt boikotu.
    Bet par to valodas un etnopolitikas jautājumu daļu neatbildēšu. Un man žēl,  ja Jūs esat viens no tiem, kas pat tuva cilvēka bērēs visu novirzīs etno jautājumā.
  • Kristians Rozenvalds
    Латвия

    №173 Kristians Rozenvalds

    05.12.2013

    14:26

    Par Stenders piekritu. Ir patikami redzet vinu veikalus daudzos Eiropas tirdzniecibas centros. Un cik  zinu, ir ari teju vai 100 veikali Ķīnā un Krievijā.
    Par Elvi. Ja man ir izveles iespējas starp Elvi, Maxima, Rimi, tad vienmēr izvēlos Elvi, jo viņi ir vietējie. Bet,  tomēr, tās tirgus daļas nav salīdzināmas
Мы используем cookies-файлы, чтобы улучшить работу сайта и Ваше взаимодействие с ним. Если Вы продолжаете использовать этот сайт, вы даете IMHOCLUB разрешение на сбор и хранение cookies-файлов на вашем устройстве.